مصر سطح آماده‌باش را در شمال سینا افزایش می‌دهد گروسی با امیرعبداللهیان در تهران دیدار کرد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نیچروان بارزانی با رهبر انقلاب دیدار کرد مصر: گذرگاه رفح برای تردد مسافران بسته نشده است دفتر اطلاع‌رسانی فلسطین از قصد دشمن برای حمله به رفح خبر داد فرانسه با حمله به رفح مخالفت کرد اسلامی: اراده رسیدن به تولید ۲۰هزار مگاوات برق اتمی تا سال ۱۴۲۰ را داریم سردار ایزدی: پدافند غیرعامل در مسیر رو به رشدی قرار گرفته است رئیس انجمن هسته‌ای ایران: تولید ۲۰ هزار مگاوات برق اتمی را دنبال می‌کنیم رئیسی در دیدار با بارزانی: عراق و اقلیم کردستان مانع استفاده از خاک این منطقه علیه ایران شوند رئیس سازمان انرژی اتمی: آماده مشارکت و همکاری‌های علمی با کشور‌های دیگر هستیم گروسی وارد تهران شد گزینه‌های اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟ امیرعبداللهیان با نیچروان بارزانی دیدار کرد حضور سفیر عربستان در تهران در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای اصفهان + فیلم شکوه یک انقلاب و تغییر دنیا اطلاع‌رسانی صادقانه باعث افزایش تعداد رأی‌دهندگان شده است دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود+ فیلم رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران حج: جمهوری اسلامی در پشتیبانی از فلسطین منتظر کسی نماند و نمی‌ماند | حج امسال، حج برائت است لاوروف: هیچ تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر سر روسیه و چین وجود ندارد ابراز نگرانی رییس سیا از مشارکت ایران و روسیه
سرخط خبرها

یمن از در اختیار داشتن اطلاعات کشتی‌های اسرائیل در دریای سرخ خبرداد

  • کد خبر: ۱۹۵۵۶۲
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
یمن از در اختیار داشتن اطلاعات کشتی‌های اسرائیل در دریای سرخ خبرداد
وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن در سخنانی درباره توقیف کشتی رژیم صهیونیستی گفت که نیروهای مسلح یمن درباره کشتی‌های این رژیم در دریای سرخ اطلاعات در اختیار دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، ضیف الله الشامی، وزیر اطلاع‌رسانی دولت پیشبرد امور (موقت) نجات ملی یمن در گفت‌وگو با شبکه المیادین در این باره اظهار کرد: صنعا اطلاعاتی درباره تمام کشتی‌های اسرائیلی که از دریای سرخ عبور می‌کنند، در اختیار دارد و همه این کشتی‌ها هدف قانونی و مشروع نیروهای مسلح یمن خواهند بود.

الشامی تاکید کرد: صنعا درحال اقدام برای مقابله با دشمن استراتژیک کل امت عربی و اسلامی است.

وی افزود: ما با یک دشمن جنایتکار روبرو هستیم و هرکس شاهد کشتار و نسل کشی باشد نمی‌تواند بی‌طرف بماند و هر چیزی که مربوط به رژیم اشغالگر باشد هدف حمله ما قرار خواهد گرفت.

الشامی ادامه داد: صنعا رهبری دارد که همه استراتژی‌ها را بررسی و تلاش می‌کند تا زمان بندی مناسب را برای اجرا انتخاب کند. اگر می‌توانستیم همه کشتی‌های اسرائیل را یکباره توقیف کنیم، این کار را انجام می‌دادیم و امیدواریم که بتوانیم چنین هدفی را محقق کنیم.

وزیر اطلاع رسانی یمن همچنین گفت: اگر برخی از کشورهایی که در تجاوز علیه یمن شرکت کردند در حمایت از غزه موضع می‌گرفتند، ما از این موضوع تقدیر کرده و آن را بزرگ می‌کردیم، اگر عربستان یا امارات موضع شرافتمندانه‌ای در قبال جنگ علیه غزه اتخاذ می‌کردند، ما به نشانه احترام به آنها کلاه از سر برمی‌داشتیم.

این اظهارات پس از آن بیان شد که سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن عصر یکشنبه از توقیف کشتی رژیم صهیونیستی توسط نیروی دریایی این کشور خبر داد و اعلام کرد که این کشتی اسرائیلی پس از توقیف در جنوب دریای سرخ به سواحل یمن هدایت شده‌است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->